Way2Pay tilbyder

Betalingssystem til events

Way2Pays kassesystem er udviklet med udgangspunkt i mange års samarbejde med forskellige virksomheder. Gennem et indgående kendskab til de mange forskellige behov, er vi ajour med de krav der stilles til funktionaliteten i et godt kassesystem.

Kassesystem

Vores kassesystem skræddersyes og tilpasses den enkelte virksomheds behov.

Læs mere

Betalingsterminaler

Stort udvalg af betalingsterminaler til ethvert behov. Vi tilbyder både stationære og bærbare terminaler.

Læs mere

Udlejning

Vi tilbyder udlejning af kasse- og betalingsterminaler, både kortvarigt og som alternativ til køb af udstyr.

Læs mere

Skræddersyede betalingssystemer og support til events

Uanset om man planlægger et stort event, den lokale byfest, åbner en midlertidig pop-up butik eller andet, ved vi, at det ekspeditionen skal gå hurtigt for at sikre driften og give den gode kundeoplevelse. Et velfungerende kassesystem skal derfor være effektivt og yderst brugervenligt.

Hos Way2Pay tilbyder vi udover salg af kassesystemer og betalingsterminaler også leje heraf. Det betyder at du kan leje vores driftssikre og intuitive betalingssystemer midlertidigt, hvilket ofte er oplagt til et event der netop er tidsbegrænset.

Der er lige så mange specifikke krav til et kassesystem, som der virksomheder og events. For at imødekomme de mange varierende behov, tilbyder vi via vores system omfattende funktionalitet og et højt niveau af fleksibilitet. Det kan tilpasses mange forskellige former for drift, uden at gå på kompromis med den overskuelige brugerflade.

Som supplement til vores kassesystem, har vi udviklet et særligt system, der gør det muligt at printe armbånd, der både kan bruges i forbindelse med entré, håndtering af aldersgrænser og som åbner op for nye salgsmuligheder i din forretning.

Vi udvikler kontinuerligt vores software i samarbejde med en række virksomhedsejere, så produktet følger med tiden.

kortterminal
Kassesystem til barer

At få det nemt skal ikke være besværligt

Backoffice
Ubegrænset antal brugere
Lederinterface
Medarbejderinterface
Personlig adgang
Omsætningsstatistik
Varesalg per måned
Varesalg per medarbejder
(Medarbejdere og ledere kan få adgang til forskellige nuveauer, samt trække forskellige oplysninger og data fra systemet. Du kan følge driften, medarbejderne, forbruget og udviklingen)
Vare- og prisstyring
Ubegrænset antal varer
Ubegrænset antal sider
Ubegrænset antal varegrupper
49 knapper per side (mindre antal ved tablet)
Tidsbestemte priser og rabatter
Kampagne- og temapriser
Farvekodning for overskuelighed
Overskuelig opsætning
(Det er nemt at få overblik med vores kassesystem)
Lagerstyring
Lagerstyring med tællere i valgfri enhed (str., liter, kr.)
Der kan tælles forlæns og baglæns ved brug af f.eks. fadøls eller spiritusanlæg
(Systemet tilbyder et nemt overblik over lagerbeholdning og forbrug, så det bliver enkelt at gøre status hver måned)
Brugerflade og bordstyring
Nemt overblik over igangværende omsætning
Opdeling af bordgrupper efter områder
Bordplan
Flyt bord
Flet bord
(Det skal være nemt og ligetil at få et hurtigt overblik over salgsområdet)

Udvalgte kunder

Gastrome 1125x775 1
kronborg cafe fiskehus
1733 960x560 1
Divina 200x197 1
christiania logo
Danbo 1328x500 1
Masken bar 1448x1448 1
Kaffeblomst 1100x450 1