Betalingssystemer og support på bølgelængde
Om Way2Pay
Way2Pay forsyner erhvervslivet med stabile kasse- og betalingssystemer. Med vores dybdegående kendskab til forskellige branchers behov, udvikler vi skræddersyede løsninger der tager udgangspunkt i den enkelte virksomhed.
En familieejet virksomhed med mange års erfaring og kunderne i fokus
Way2Pay er en familieejet virksomhed der forsyner erhvervslivet med stabile, intuitive og skræddersyede kasse- og betalingssystemer. Vi lægger vægt på at skabe nære og langvarige forbindelser til vores kunder og samarbejdspartnere. Det betyder, at når vi sælger et kassesystem er det ikke afslutningen på en handel, men begyndelsen på en tæt relation, hvor vi yder rådgivning og support uden ekstra beregning.
Alle vores løsninger skræddersyes til den enkelte kunde, hvad enten det er en restaurant, café, natklub, bar, et event eller detail. Vi ved nemlig, at alle virksomheder har forskellige behov – så vores betalingsløsninger er specielt udviklet til at understøtte disse.
Rådgivning og support
Det er helt centralt for os, at vi er på bølgelængde med dig som kunde, din forretning, og dit behov for support. Som kunde skal du føle dig velkommen til at tage kontakt til os, når teknikken udfordrer eller du har spørgsmål. Vi kan garanteret hjælpe hurtigt.
Vi er nemme at få fat på, når du har behov for hjælp. Ofte vil vi kunne hjælpe dig via telefonen, og løser det ikke problemerne, kommer vi naturligvis ud til dig.
Vi mener ikke, at man bør få en masse ekstraregninger for service og support på det udstyr vi leverer. Hvis vores produkter driller, er det naturligvis vores ansvar at få det til at fungere igen.
Teamet
Susanne Bigom
Indehaver & Grundlægger
Christian Bigom
Direktør
Patryk Czarnecki
Quality Assurance & IT
Betalingssystemer til restaurationsbranchen og detail
Restaurant og café
Vores software er udviklet med udgangspunkt i mange års samarbejde med travle restauranter. Gennem et indgående kendskab til driften er vi ajour med de krav, der stilles til funktionaliteten i et godt kassesystem, som kan kommunikere præcist mellem bar, køkken og gulv.
.
Nemt overblik med bordstyring
Split regninger i flere dele
Bar- og køkkenprint
Barer og byliv
Takket være vores software- og hardwareløsning har du et hav af muligheder for at tilpasse vores sytem til dine behov. Du kan bl.a. printe garderobemærker og armbånd, og hvis din forretning kører med kampagner som f.eks. Happy Hour, kan dette også nemt sættes op, så du har alle salgsmuligheder åbne i din forretning.
Garderobe- og armbåndsprint
Kampagneopsætning
Nem vare- og prisstyring
Detail
Med vores kassesystem kan du nemt oprette og skanne varer med stregkoder eller PLU-numre, og takket være adgangen til backoffice kan du se alle salgsdata fra dine forretninger, ændre varepriser, ændre knapper på kassen, oprette nye medarbejdere og meget mere, uden at skulle være fysisk til stede i butikken.